20 Mart 2013 Çarşamba

Haber: Şarkı Gerçek Oldu ...

Senin ağzını yerim ben şarkısı, gerçek oldu .

     İsveç'te Karloinska Estitüsü'nde araştırma görevlisi, kendisinden boşanmak isteyen eşinin dudağını kimse öpmesin diye kesip yedi!.

" Senin ağzını yerim ben " şarkısı gerçek oldu

İsveç'te bulunan Karloinska Enstitüsü'nde araştırma görevlisi olarak çalışan bir profesör kendisinden boşanmak istediğini söyleyen eşiyle tartıştı .

Kavga büyüyünce kontrolünü kaybeden profesör eşinin dudağını kesti ve ameliyat ile tekrar takılmasın diye yedi .

" Onu öldürmek değil cezalandırmak istiyordum. Bir kaç kez bana boşanmak istediğini söylemişti. Dudağını kesip yedim. Bir daha bir başkasıyla öpüşmesini istemiyordum. "

Adı açıklanmayan profesörün cinayete teşebbüs ile yargılanacağı söylendi. 

( NTV )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder